Popalla on uusittu visuaalinen ilme ja sivuista päätellen myös palveluvalikoimakin on laajentunut entiseen verrattuna. Miksi näin tehtiin? Miksi lähteä päivittämään vanhaa tuttua tekemällä brändiuudistus?
Vanhat verkkosivut ja brändi eivät yksinkertaisesti vastanneet enää sitä kaikkea, mitä Popa nykyään on. Vanha brändi yhdistettiin hyvin vahvasti pelkkään painotaloon, vaikka Popalta on saanut paljon muutakin jo vuosien ajan. Popa on kasvanut vuosien saatossa yrityksenä painotalosta kokonaisvaltaiseksi markkinoinnin kumppaniksi, joka tarjoaa asiakkailleen saman katon alta kirjaimellisesti kaiken, mitä markkinointiin tarvitsee ja vieläpä ensiluokkaisella asiakaspalvelulla.
Toimintamme ytimessä ovat asiakkaat ja uudistuskin tehtiin asiakaslähtöisesti – selvitimme, missä voisimme vielä parantaa ja mitä lisätarpeita asiakkaillamme on meitä kohtaan. Asiakkaamme kaipasivat selkeää tietoa yhdestä paikasta siitä, mitä kaikkea markkinointi-, suunnittelu-, strategia-, ja tuotantotyötä Popa tarjoaa. Otimme palautteen kuuleviin korviimme, ja uudistimme verkkosivut vastaamaan tuota esille noussutta tarvetta.
Uudistettujen verkkosivujen avulla markkinoinnin hankkiminen Popalta on entistä helpompaa, sillä kaikki tieto tarjoamistamme palveluista on nyt esillä verkkosivuillamme. Jotta muutos ilmenisi vielä konkreettisemmin myös asiakkaillemme, uudistimme myös samalla logon ja sen värit raikkaammaksi. Nimeä emme kuitenkaan lähteneet muuttamaan lyhyestä ja ytimekkäästä, 60 vuotiaasta Popasta uuteen, sillä näin “vanhan” yrityksen nimen vaihto voi vaikuttaa tunnettuuteen negatiivisesti.
Popan brändiuudistus oli pitkä, mutta palkitseva prosessi: uudet sivut ovat visuaalisesti miellyttävät, selkeät ja palvelevat kaikin puolin tarkoitustaan. Palvelut tukevat toinen toisiaan, ja tarkoituksemme täyttyy – Popalta saat kaiken mitä markkinointiin tarvitset.