Suunnittelut
Digitaalinen markkinointi
Digitaalinen markkinointi maksimoi yrityksesi näkyvyyden verkossa
Digitaalinen markkinointi on markkinointia, joka tapahtuu verkossa. Digitaalista markkinointia on niin sosiaalisen median markkinointi, sähköpostimarkkinointi, hakukonemainonta, sisältömarkkinointi, verkkosivut jne. Näitä keinoja kutsutaan digitaaliseksi online-markkinoinniksi.
On myös olemassa niin sanottua digitaalista offline-markkinointia, joka tapahtuu televisiossa, puhelimessa, radiossa tai muualla sähköisesti. Digitaalinen offline-markkinointi ei kuitenkaan nimensä mukaisesti vaadi internetiä toimiakseen ja on kaikille hieman tutumpaa, kuin esimerkiksi hakukoneopimointi tai Google-mainonta.
Popalla digimarkkinointiprosessi etenee näin:
1. Alkukartoitus
Teemme huolellisen alkukartoituksen ja suunnitelman – kartoitamme yrityksesi tarpeet ja nykytilanteen, jotta voimme suunnitella yrityksesi tarpeisiin parhaiten vastaavat toimenpiteet.
2. Valitsemme oikeat kanavat ja teknologiat
Valitsemme alkukartoitukseen pohjautuen yrityksesi liiketoiminnan ja tavoitteiden kannalta kaikista relevanteimmat kanavat ja teknologiat, jotta tavoitteet saavutetaan.
3. Suunnittelemme ja toteutamme
Suunnittelemme huolellisesti, toteutamme laadukkaasti.
4. Raportoimme
Raportoimme tuloksista sopimuksen mukaan – tehtyjen toimenpiteiden perusteella tai kuukausitasolla.
Digitaalisen markkinoinnin hyötyjä ovat erinomainen kohdennettavuus, tarkka mitattavuus ja kampanjoiden helppo optimointi – unohtamattakaan vuorovaikutteisuutta asiakkaiden kanssa.
Digitaalisella markkinoinnilla keräät arvokasta tietoa markkinoinnin tehokkuudesta ja asiakkaidesi käyttäytymisestä verkossa.
Hyödyntämällä tuota tietoa digimarkkinoinnin toimenpiteissä, perustat päätöksesi tietoon, etkä mututuntumaan. Näin toimimalla markkinoinnin toimenpiteistä saadaan kannattavampaa.
Pystyt kohdentamaan digitaaliset markkinointitoimesi hyvin tarkasti.
Mainonnan voi kohdentaa demografisten tietojen, kuten iän, sukupuolen tai asuinpaikan mukaan. Voit myös kohdentaa digimarkkinointia sellaisille henkilöille, jotka ovat aiemmin olleet tekemisissä verkkosivusi kanssa.
Digimarkkinointi on kustannustehokasta
Digimarkkinointia voidaan toteuttaa hyvin pienillä budjeteilla. Kun markkinointitoimet kohdennetaan oikein, esimerkiksi Facebook-mainonnassa voidaan saavuttaa yhden klikkauksen hinnaksi vain 5 senttiä.
Lue lisää tarjoamistamme digitaalisen markkinoinnin palveluista:
Haluatko parantaa yrityksesi näkyvyyttä verkossa ja tehostaa myyntiäsi? Ota yhteyttä meihin!
Referenssejä
Tutustu asiakkaidemme palautteisiin palveluistamme!
“Nyt-mulle-heti-tänne-kaikki! Eikä aikaakaan, kun minulla on täällä heti kaikki. Popa on loistava työkaveri ja kaikki työt sujuvat mutkitta ja sujuvasti, vaikka aikataulut ovat joskus turhankin tiukkoja. Aika ajoin tarvitsen apua myös materiaalien valinnassa, rakenteen suunnittelussa tai ihan vain siinä miten kannattaa erikoisvärimääritykset tehdä. Popa on pop.”
Teija Röppänen
Hankimainos
Kuva © Ida Stenros
”Yhteistyö on ollut aina sujuvaa. Iso syy pitkään jatkuneeseen asiakkuuteemme on nimenomaan Popalta saamamme asiakaspalvelu. Palvelun laatu säilyy, vaikka tarpeemme ja niiden täyttämisnopeus tulevat välillä yllätyksenä meille itsellemmekin. Palvelunopeus on Popan ehdoton vahvuus myös sisällöntuotannon palveluissa.”
Ilari Hintikka, markkinointi
Freebo Oy
”Yhteistyö Popan kanssa on sujunut jouhevasti. Tilaukset onnistuvat helposti ja yhteyden ottaminen on helppoa. Tarvittaessa kiireellisemmätkin hommat on aina saatu hoidettua. Popan painotuotteet on aina huippulaatuisia ja sellaisia kun on luvattu. Yksilöllinen, joustava ja miellyttävä palveluasenne on syy, miksi Akvatekilla luotetaan Popan palveluihin jatkossakin!”
Joonatan Koskelo, taloushallinto
Akvatek Oy
Lue Popa-blogia
Pyydä meiltä tarjous
Vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian!