Tuotannot
Markkinointi sosiaalisessa mediassa
Somekuviot kuntoon Popan avulla
Tykkäykset, jaot, algoritmit, postaukset – sosiaalisen median markkinointi voi vaikuttaa hankalalta, mutta sitä sen ei tarvitse olla. Popan sosiaalisen median markkinoinnin palveluiden avulla tuomme yrityksesi asiakkaiden keskuuteen sosiaaliseen mediaan.
Markkinointi sosiaalisessa mediassa on hyvä ja erittäin kustannustehokas keino kasvattaa muun muassa bränditietoisuutta. Lähes puolet suomalaisista käyttää esimerkiksi Facebookia, ja paljon käyttääkin; keskimäärin suomalaiset käyttävät Facebookia 58 minuuttia päivässä. Miksi et siis toisi yritystäsi sinne, missä asiakkaasikin ovat?
Markkinointi sosiaalisessa mediassa kasvattaa liikennettä verkkosivuillesi
Yrityksen läsnäolo sosiaalisessa mediassa kertoo yrityksen halusta olla vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa. Vuorovaikutus onkin sosiaalisen median perimmäinen tarkoitus. Sosiaalisessa mediassa voit jakaa asiakkaillesi reaaliajassa hyödyllistä tietoa tuotteistasi ja palveluistasi tai vaikkapa mielipiteitä toimialaasi puhuttavista asioista. Kun sosiaalisen median sisällöt julkaistaan oikeaan aikaan ja ne kohdennetaan oikein, sisältö ja sen ydinviesti tuo juuri haluamaasi liikennettä verkkosivuillesi.
Mutta miten ja minne perustan tilin? Mitä kaikkea sinne kannattaa julkaista ja kuinka useasti? Mihin kellonaikaan kohderyhmäni käyttää sosiaalista mediaa? Julkaisenko samat sisällöt kaikilla tileilläni?
Me Popalla voimme antaa vastaukset kaikkiin polttaviin kysymyksiin sosiaalisesta mediasta sekä paljon enemmän – tilien perustamisen, hallinnoinnin ja ylläpidon. Popalta saat vaivatta yrityksellesi uudet sosiaalisen median tilit tai sisällöt jo aiemmin perustetuille tileille.
Tavoitteidesi mukaan voimme perustaa tilit ja tuottaa sisältöä Facebookiin, Instagramiin tai Twitteriin – tai vaikka kaikkiin, riippuen tavoittelemastasi kohderyhmästä. Suunnittelemme tarvittaessa sosiaalisen median suunnitelmat ja vuosikellot – ilman niitä on haastavaa viestiä tehokkaasti kohderyhmille. Huolimattomasti toteutettu sosiaalisen median markkinointi voi jopa pahimmassa tapauksessa huonontaa asiakkaiden mielikuvaa yrityksestäsi.
Somekuviot kuntoon? Tule käymään, soita, laita mailia tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella!
Lue lisää somekanavista täällä.
Referenssejä
Tutustu asiakkaidemme palautteisiin palveluistamme
”Yhteistyö on ollut aina sujuvaa. Iso syy pitkään jatkuneeseen asiakkuuteemme on nimenomaan Popalta saamamme asiakaspalvelu. Palvelun laatu säilyy, vaikka tarpeemme ja niiden täyttämisnopeus tulevat välillä yllätyksenä meille itsellemmekin. Palvelunopeus on Popan ehdoton vahvuus myös sisällöntuotannon palveluissa.”
Ilari Hintikka, markkinointi
Freebo Oy
”Yhteistyö Popan kanssa on sujunut jouhevasti. Tilaukset onnistuvat helposti ja yhteyden ottaminen on helppoa. Tarvittaessa kiireellisemmätkin hommat on aina saatu hoidettua. Popan painotuotteet on aina huippulaatuisia ja sellaisia kun on luvattu. Yksilöllinen, joustava ja miellyttävä palveluasenne on syy, miksi Akvatekilla luotetaan Popan palveluihin jatkossakin!”
Joonatan Koskelo, taloushallinto
Akvatek
”Yhteistyö Popan kanssa erityisen toimivaa. Popan palveluasenne on huippuluokkaa ja asiat hoidetaan ”kaikki onnistuu”-periaatteella. Popan palveluissa korostuvat joustavuus ja asiakaslähtöisyys. Popan vahvuus verkkosivu- ja digitaalisissa palveluissa on ehdottomasti asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja sitä kautta oikean ratkaisun esittäminen asiakkaalle.”
Ville Hyry, kehityspäällikkö
Lämpölux
Lue Popa-blogia
Pyydä tarjous
Vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian!