Tuotannot
Sähköpostimarkkinointi
Sähköpostimarkkinoinnin avulla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti verkossa
Sähköpostimarkkinointi-sanan kuuleminen aiheuttaa ihmisissä monenlaisia reaktioita, ja osa ajattelee sen olevan jo menneen talven lumia.
Mutta kun viestin sisältö on hyvä ja huolellinen, sähköpostikampanja on kohdennettu oikealle kohderyhmälle ja viesti erottuu muiden joukosta, voidaan jo puhua laadukkaasta sähköpostimarkkinoinnista.
Oikein kohdennettu sähköpostimarkkinoinnin kampanja säästää aikaa, vaivaa ja rahaa.
Sähköpostimarkkinoinnin suurin hyöty on tämä: Meille kaikille on tuttu juttu tarkistaa sähköpostin saapuneet-kansio päivittäin, mutta kaikki eivät käytä esimerkiksi sosiaalista mediaa joka päivä. Älypuhelimien käytössä suosituinta onkin sähköpostin tarkistaminen.
Tämän, ja alla lueteltujen sähköpostimarkkinoinnin hyötyjen vuoksi sähköpostimarkkinointi toimii ja kannattaa edelleen.
- Sähköpostimarkkinoinnilla pidät helposti asiakkaasi ajan tasalla yrityksesi tarjoamista uusista tuotteista tai palveluista. Uusien tuotteiden tai palveluiden lanseerauksessa sähköposti on kätevä keino tutustuttaa jo olemassa olevat asiakkaat uusien palvelujesi äärelle.
- Sähköpostimarkkinointi on helppo muovata ja integroida osaksi muuta markkinointia.
- Sähköpostimarkkinoinnin kustannukset eivät ole suuret, ja sähköpostimarkkinointia käyttämällä säästyt muun muassa paino- ja toimituskustannuksilta.
Sähköpostimarkkinoinnin kampanjoiden itse viestit eivät kuitenkaan saa olla sitä kuuluisaa ärsyttävää spämmiä, vaan jokaisella viestillä tulee olla huolellisesti pohdittu tarkoitus ja ennen kaikkea hyöty asiakkaalle. Asiakkaan huomioiminen Popalla on jokaisen lähettämämme sähköpostin ensimmäinen prioriteetti, sillä jos sisältö ei ole asiakkaalle hyödyllistä tai puhuttelevaa, sen lentäminen sähköpostin roskakorikansioon on miltei taattu lopputulema.
Popalta saat vaivatta asiakaskuntaasi puhuttelevan sähköpostikampanjan. Voimme personoida sähköpostit rajattomin mahdollisuuksin. On todistettu, että sähköposteja personoimalla päästään parempiin kampanjan tehokkuuden lukemiin. Popan sähköpostimarkkinoinnin palveluiden avulla voit myös muun muassa parantaa asiakasuskollisuutta sekä kasvattaa myyntiä.
Kampanjan onnistumisen arvioiminen on myös helppoa, sillä sähköpostimarkkinoinnin kampanjat ovat mitattavissa kuten mikä tahansa muukin digitaalinen markkinointi.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin aloitetaan kampanjasi suunnittelu!
Referenssejä
Tutustu asiakkaidemme palautteisiin palveluistamme!
“Nyt-mulle-heti-tänne-kaikki! Eikä aikaakaan, kun minulla on täällä heti kaikki. Popa on loistava työkaveri ja kaikki työt sujuvat mutkitta ja sujuvasti, vaikka aikataulut ovat joskus turhankin tiukkoja. Aika ajoin tarvitsen apua myös materiaalien valinnassa, rakenteen suunnittelussa tai ihan vain siinä miten kannattaa erikoisvärimääritykset tehdä. Popa on pop.”
Teija Röppänen
Hankimainos
Kuva © Ida Stenros
”Yhteistyö on ollut aina sujuvaa. Iso syy pitkään jatkuneeseen asiakkuuteemme on nimenomaan Popalta saamamme asiakaspalvelu. Palvelun laatu säilyy, vaikka tarpeemme ja niiden täyttämisnopeus tulevat välillä yllätyksenä meille itsellemmekin. Palvelunopeus on Popan ehdoton vahvuus myös sisällöntuotannon palveluissa.”
Ilari Hintikka, markkinointi
Freebo Oy
”Yhteistyö Popan kanssa erityisen toimivaa. Popan palveluasenne on huippuluokkaa ja asiat hoidetaan ”kaikki onnistuu”-periaatteella. Popan palveluissa korostuvat joustavuus ja asiakaslähtöisyys. Popan vahvuus verkkosivu- ja digitaalisissa palveluissa on ehdottomasti asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja sitä kautta oikean ratkaisun esittäminen asiakkaalle.”
Ville Hyry, kehityspäällikkö
Lämpölux
Lue Popa-blogia
Pyydä meiltä tarjous
Vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian!