Tuotannot

Sisältömarkkinointi

Popa tuottaa kohderyhmääsi puhuttelevat sisällöt puolestasi

Sisältömarkkinointi on markkinointia, jossa yrityksesi tarjoaa kohderyhmiäsi hyödyttävää sisältöä digitaalisissa kanavissa – somessa, verkkosivuilla, uutiskirjeinä – liidejä kerryttäen. Sisältömarkkinointi on sisällön luomisen, suunnittelun, jakelun ja julkaisemisen prosessi, jonka päämääränä on tavoittaa kohderyhmä. Sisältömarkkinoinnilla voidaan nostaa bränditietoisuutta, myyntiä ja kattavuutta

Koetko kohderyhmääsi puhuttelevan sisällön tuottamisen hankalaksi ja aikaa vieväksi? Et ole ongelmasi kanssa yksin. Siihen on olemassa kuitenkin yksinkertainen ratkaisu: Sisältömarkkinointi Popalta.

Valokuvat markkinointiin, videot ja julkaisut sosiaaliseen mediaan, mainosvideot, blogit sekä asiantuntija-artikkelit – näiden kaikkien tuottaminen onnistuu vaivatta Popan sisältömarkkinoinnin palvelujen avulla.

Sisältömarkkinoinnin ytimessä piilee kohderyhmäsi. Kun sisältö optimoidaan kohderyhmääsi puhuttelevaksi, sisällön ydin menee tehokkaasti perille ja saat kohderyhmäsi huomion. Yleisösi muodostaa kuvan organisaatiostasi sen perusteella, mitä julkaiset verkkosivuilla ja kenties myös sosiaalisessa mediassa. Sen vuoksi on tärkeää, että itse sisältö on huolellisesti laadittua, asiakas kokee sen merkitykselliseksi, ja sisältö on hyödyllistä asiakkaallesi.

Laadukkaalla sisällöllä voit:

saavuttaa asiakkaidesi luottamuksen.

Ajankohtaisia ja teemaltaan informatiivisia sisältöjä jakamalla luot yrityksestäsi asiantuntevan ja luotettavan kuvan. Mitä enemmän luot arvoa asiakkaillesi, sitä enemmän he yritykseesi luottavat.

rakentaa brändillesi tietoisuutta.

Kun jaat kohderyhmääsi kiinnostavaa ja niille hyödyllistä sisältöä, kasvatat samalla brändisi tietoisuutta. Alati kovenevan kilpailun aikoina bränditietoisuus on erittäin tärkeää liiketoiminnan kannalta.

generoida liidejä.

Kun jaat sisältöjä, jotka rakentuvat tuotteidesi tai palvelujesi ympärille, yrityksesi voi saada verkkosivuille entistä tärkeämpiä liidejä. Mitä enemmän julkaiset sisältöjä verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa, sitä enemmän saat mahdollisuuksia kohderyhmäsi sitouttamiseen.

Kun jakamasi sisältö on laadukasta, sen voima piilee tässä:

Samalla kun sinä saat organisaatiollesi huomiota ja tuloksia, asiakkaasi saa hyötyä jakamastasi sisällöstä.

Laadukkaalla sisällöllä siis sekä sinä että asiakkaasi voittavat. Laadukasta sisältöä voi myös kierrättää useasti monessa eri kanavassa erilaisissa muodoissa. Eikö kuulostakin hyvältä?

Popalta saat sisältömarkkinoinnin joko jatkuvana palveluna tai projektiluontoisesti. Me pidämme huolen sisällön laadusta, hakukoneystävällisyydestä, kohderyhmän huomioimisesta sekä sisällön selkeydestä. Halutessanne luomme teille myös sisältösuunnitelman. Sisältösuunnitelmassa määritellään muun muassa vastaukset polttaviin kysymyksiin, kuten mitä, missä, ja milloin. Sisältösuunnitelma toimii sisällöntuotannon sääntökirjana.

Lue lisää sisältömarkkinoinnista blogistamme.

Kiinnostuitko sisältömarkkinoinnin palveluistamme? Ota meihin yhteyttä, niin aloitetaan yrityksesi sisältötyö! 

sisältömarkkinoinnin suunnittelua tietokoneella
videosisällön kuvaamista

Referenssejä

Tutustu asiakkaidemme palautteisiin palveluistamme! 

popa-kaikki-markkinoinnin-palvelut

”Yhteistyö Popan kanssa on sujunut jouhevasti. Tilaukset onnistuvat helposti ja yhteyden ottaminen on helppoa. Tarvittaessa kiireellisemmätkin hommat on aina saatu hoidettua. Popan painotuotteet on aina huippulaatuisia ja sellaisia kun on luvattu. Yksilöllinen, joustava ja miellyttävä palveluasenne on syy, miksi Akvatekilla luotetaan Popan palveluihin jatkossakin!”

Joonatan Koskelo

Joonatan Koskelo, taloushallinto

Akvatek Oy

popa-kaikki-markkinoinnin-palvelut

”Yhteistyö Popan kanssa erityisen toimivaa. Popan palveluasenne on huippuluokkaa ja asiat hoidetaan ”kaikki onnistuu”-periaatteella. Popan palveluissa korostuvat joustavuus ja asiakaslähtöisyys.  Popan vahvuus verkkosivu- ja digitaalisissa palveluissa on ehdottomasti asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja sitä kautta oikean ratkaisun esittäminen asiakkaalle.”

Ville Hyry

Ville Hyry, kehityspäällikkö

Lämpölux

popa-kaikki-markkinoinnin-palvelut

”Yhteistyö on ollut aina sujuvaa. Iso syy pitkään jatkuneeseen asiakkuuteemme on nimenomaan Popalta saamamme asiakaspalvelu. Palvelun laatu säilyy, vaikka tarpeemme ja niiden täyttämisnopeus tulevat välillä yllätyksenä meille itsellemmekin. Palvelunopeus on Popan ehdoton vahvuus myös sisällöntuotannon palveluissa.”

Ilari Hintikka

Ilari  Hintikka, markkinointi

Freebo Oy

Pyydä meiltä tarjous

Vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian!