Tuotannot
Google-mainonta
Google-mainonnalla nopeita tuloksia
Asiakas on hakemassa Googlesta tietoa tarvitsemastaan palvelusta tai tuotteesta. Mainostasi näytetään hakutulosten yläosassa, josta asiakkaan on kätevä klikata sitä. Asiakas päätyy verkkosivuillesi ja ottaa yhteyttä tai ostaa. Sitä on Google-mainonta.
Orgaaninen näkyvyys Googlessa on erittäin tärkeää ja hakukoneoptimoinnin tulee olla kunnossa, ennen mainonnan tekemistä. Käy lukemassa blogistamme, mitä hakukoneoptimointi on ja miten sitä tehdään.
Google-mainonta on kuitenkin loistava lisä ja tukee hyvin hakukoneoptimointia. Orgaanisen näkyvyyden parantaminen on työlästä ja vaatii yleensä aikaa, mutta maksetulla mainonnalla voi saada nopeasti näkyvyyttä ja lisää asiakkaita.
Miksi tehdä Google-mainontaa?
- Voit kohdentaa mainontasi juuri niille ihmisille, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita palveluistasi tai tuotteistasi. Tällä varmistat, että käytät rahasi vain niiden ihmisten tavoitteluun, jotka todellisuudessa voivat päätyä asiakkaiksesi.
- Voit tehdä mainontaa maltillisella budjetilla, jonka saat itse määritellä. Aloittaville mainostajille suositellaan 5-50 euron päiväbudjettia, jotta mainokset näkyisivät potentiaalisille asiakkaille.
- Maksat vain silloin, kun joku klikkaa mainostasi. Tämä säästää budjettiasi ja nostaa todennäköisyyttä, että mainosta klikannut myös päätyy asiakkaaksesi.
- Pystyt koko ajan seuraamaan mainosten toimivuutta ja tehokkuutta sekä tarvittaessa muokkaamaan mainoksia nopeasti ja helposti.
- Voit muotoilla sellaisen mainoksen, joka soveltuu parhaiten juuri sinun yrityksesi tarpeisiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin.
- Tavoitat kohderyhmäsi hyvin riippumatta siitä, mitä laitetta he käyttävät. Googlen mainokset näkyvät kaikilla laitteilla ja jopa sovelluksissa.
Google-mainontaa Popalta
Luomme teille tavoitteenne mukaiset Google-mainonnan kampanjat. Optimoimme kampanjoita matkan varrella, jotta saatte kaiken mahdollisen potentiaalin irti Google-mainonnasta.
Näin teemme Google-mainontaa Popalla
Määrittelemme tutkimuksen avulla, mitkä ovat juuri ne hakusanat, joita asiakas käyttää etsiessään tarjoamaasi tuotetta tai palvelua. Hakusanamäärittelyn jälkeen luomme palvelustasi tai tuotteestasi kertovia, osuvia mainoksia.
Keräämme dataa siitä, miten mainoksesi suoriutuvat käytännössä. Tämän datan analysoimalla saamme tietoomme, mitkä ovat kaikista mainoksista parhaat ja mitä mainoksia täytyy muokata.
Muokkaamme kampanjaa ja sen mainoksia datan antaman tiedon avulla paremmiksi ja kustannustehokkaammiksi. Raportoimme sinulle datan avulla, miten mainoskampanja on onnistunut ja mitä sillä saavutettiin.
Lyhykäisyydessään Popan Google-mainonta toimii siis yllä olevalla tavalla. Datan kerääminen ei ole hätähousujen hommaa, vaan siinä kestää noin 3 – 4 viikkoa. Mitä enemmän dataa on, sitä helpompi kampanjaa on optimoida.
Display-mainonta Googlen verkostoissa
Tunnemme myös display-mainonnan salat. Voimme luoda tuotteellesi tai palvelullesi kampanjat, joilla saadaan edullisia klikkejä sivuillesi. Display-mainonnassa pätee samat temput kuin Googlen hakusanamainonnassa, eli se on kohdistettavissa perustuen demografisiin tietoihin ja kaiken lisäksi mainontaa voidaan suoraan kohdentaa vaikkapa kilpailijoidesi verkkosivuilla vieraileville ihmisille. Sovellusmainoksien klikit ovat tyypillisesti edullisia, mutta konversioprosentit matalampia kuin hakukonemainonnassa. Tästä sinun ei kuitenkaan tarvitse huolia, sillä suunnittelemme sinulle tarpeisiisi juuri sopivat kampanjat.
Google-mainonnalla sijoitut siis hakutulosten kärkeen. Eikö kuulostakin hyvältä? Heräsikö mielenkiinto? Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella!
Referenssejä
Tutustu asiakkaidemme palautteisiin palveluistamme!
”Yhteistyö Popan kanssa erityisen toimivaa. Popan palveluasenne on huippuluokkaa ja asiat hoidetaan ”kaikki onnistuu”-periaatteella. Popan palveluissa korostuvat joustavuus ja asiakaslähtöisyys. Popan vahvuus verkkosivu- ja digitaalisissa palveluissa on ehdottomasti asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja sitä kautta oikean ratkaisun esittäminen asiakkaalle.”
Ville Hyry, kehityspäällikkö
Lämpölux
”Yhteistyö on ollut aina sujuvaa. Iso syy pitkään jatkuneeseen asiakkuuteemme on nimenomaan Popalta saamamme asiakaspalvelu. Palvelun laatu säilyy, vaikka tarpeemme ja niiden täyttämisnopeus tulevat välillä yllätyksenä meille itsellemmekin. Palvelunopeus on Popan ehdoton vahvuus myös sisällöntuotannon palveluissa.”
Ilari Hintikka, markkinointi
Freebo Oy
”Yhteistyö Popan kanssa on sujunut jouhevasti. Tilaukset onnistuvat helposti ja yhteyden ottaminen on helppoa. Tarvittaessa kiireellisemmätkin hommat on aina saatu hoidettua. Popan painotuotteet on aina huippulaatuisia ja sellaisia kun on luvattu. Yksilöllinen, joustava ja miellyttävä palveluasenne on syy, miksi Akvatekilla luotetaan Popan palveluihin jatkossakin!”
Joonatan Koskelo, taloushallinto
Akvatek Oy
Lue Popa-blogia
Pyydä tarjous
Vastaamme pyyntöösi mahdollisimman pian!